۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۰۳

تامین فضای آموزشی و خوابگاهی از نیازهای دانشگاه فرهنگیان اراک

تامین فضای آموزشی و خوابگاهی از نیازهای دانشگاه فرهنگیان اراک

اراک-خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی تامین فضای آموزشی و خوابگاهی را از نیازهای دانشگاه فرهنگیان اراک عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله کریم زاده٬ صبح روز یکشنبه در یادزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه های آموزشی در استان٬ افزود: نبود فضای کافی آموزشی و خوابگاهی از نیازهای این دانشگاه است که باید با همت و یاری مردم و مسئولان با تهیه زمین های مناسب و تغییر کاربری آنها به آموزشی مشکل کمبود فضای آموزشی را برطرف کنیم.

وی با اشاره به مصوبات این شورا گفت: مصوبه اول مربوط به دانشگاه فرهنگیان است که امسال در بخش کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از طریق کنکور سراسری دانشجو جذب کرده است.

کریم زاده به فعالیت مشاوران جوان این اداره اشاره کرد و گفت: گروه مشاوران جوان آموزش و پرورش فعالیت های خوبی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه این بخش نیازمند حمایت مادی و معنوی برای برگزاری برنامه های و دوره های آموزشی است٬ تصریح کرد: با تامین نیاز مادی این بخش موفقیت های بیشتری را در راستای تعالی کسب خواهد کرد.

گفتنی است یادزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش در یازدهمین ماه سال با هدف ارتقاء سطح اموزش با حضور اعضای این شورا در محل سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد.

کد خبر 1817240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha